achtergrond

Free background from VintageMadeForYou

Translate

woensdag 28 juni 2017

Fairys en vlinders

Hallo lieve blogdinnetjes allemaal hele fijne middag
Het is al weer tijd voor de nieuwe challenge # 98 op het scr@p-cards blog
Wat hou ik van dit thema Things with wings/iets met vleugels
Even wegdromen en je inspiratie de vrije loop laten gaan , heel gaaf
Dit is dan mijn voorbeeldkaartje alsook nog een ander kaartje
Met Fairy en vlinder


Klik op de kaarten om te vergroten
De basiskaart is een vierkante kaart in witte cardstock
Papier komt uit een blok van Joy
Chipboard is van scrapiniec en wycinanka
Stickerletters Tim Holtz
Papieren dolly 
Stansmal MD
Foto komt van internet
Bloemen , flower sterm , lint , kant , bedel , parelsteentjes



Basiskaart is gemaakt met een Go Kreate stansmal 
En kraft cardstock van Joy
Papier komt uit een blok maar de naam ben ik vergeten
Bloemen , flower sterm , organzalint , knoopjes en parelsteentjes
Ribbelkarton en stansmal zijn van Joy
Houten vogelkooi
Wycinanka chipboard
Foto komt van internet

Zo lieve dinnetjes allemaal, hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren
Misschien in de knutselkamer duiken het is er het weer voor
En er is weer een mooie prijs te winnen en onze sponser is deze keer



Kijk ook eens bij mijn Teammaatjes  naar hun mooie voorbeeldkaartjes
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag verder 
Gerrina ook welkom als nieuw blogmaatje
Tot een beetje later allemaal
En bedankt dat je langs kwam




19 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaarten! Ik ben er weg van....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten Martine ! Erg mooie plaatjes heb je gevonden op internet seg !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel ja, maar liefst twee prachtkaarten Martine en wat Margo zegt klopt: wat een mooie plaatjes heb je gevonden!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus zo doe je dat Martine?! Even wegdromen en hup twee kaartjes whaha Ik vind ze allebei prachtig en wat vind je toch mooie plaatjes!!! Ik heb 4 dagen vrij en het regent dus raden wat ik ga doen vanavond?! Veel knutsel plezier hoor!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige plaatjes op 2 hele mooie kaarten.. wat is er veel te zien op je kaarten!
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Martine en heel leuk die kleine lettertjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze weer fantastisch Martine. Weer zo mooi gemaakt met van alkeserop er aan. Mooie materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi Martine. Mooie details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtige voorbeeldkaarten gemaakt Martine. De bovenste stal meteen mijn hart. Beide zijn heel mooi uitgewerkt, helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 prachtige voorbeeldkaarten,Martine.zoals altijd weer heel mooi afgewerkt met de bloemetjes en de kantjes.Lieve plaatjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beiden kun je zo naar zetten als schilderijtjes! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt Martine, het zijn allebei plaatjes van kaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee nog wel!!Beide zo geweldig mooi! Echt jouw ding inderdaad. Leuke hobby hebben we toch!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Martine,
    wat een prachtige voorbeeldkaartjes laat je nu zien. Schitterend. Ik ben weg van de eerste, zo mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aan inspiratie ontbrak het je niet. Er kwam weer veel moois tevoorschijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Martine ,
    Het zijn twee prachtige kaarten ! mooie details top .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De eerste kaart één woord prachtig toen zag ik de tweede kaart.
    Voor beiden Super prachtig!
    😉
    Er zit zoveel mooie op.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een prachtige voorbeeldkaarten gemaakt Martine. De bovenste stal meteen mijn hart. Beide zijn heel mooi uitgewerkt, helemaal top.

    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt vond het reuze fijn dat je langs kwam op mijn blog en voor de leuke reactie die je achter liet ,die ik telkens weer met heel veel plezier lees en enorm waardeer
tot een volgende keer misschien
liefs van Martine

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...